Ето как да го направиш:
1. Избери продукт от сайта , натисни „Купи с tbi bank” и посочи срок на плащане. Сллужител от Центъра за обслужване на клиенти ще се свърже с теб, за да попълните необходимите данни. |
|
2. След одобрение на заявката ще получиш SMS и emаil със секретен линк, чрез който да прикачиш снимки на личната си карта и ще завършиш идентификацията си. |
|
3. След проверка на снимката ще получиш всички документи за подписване чрез SMS и на email. За да ти е по-лесно, служител отново ще се свърже с теб, за да подпишеш дистанционно. Ти трябва само да продиктуваш уникалния код, който си получил на SMS. А подписаният договор и останалите документи ще получиш на email. |
|
4. За финал, остава да изчакаш доставката на покупката/ите си на посочения адрес в срока, упоменат в сайта . |
Защо на изплащане? Ето защо:
Пазаруваш изцяло онлайн от всяка точка, без ограничения от работно време и обикаляне на магазини или банкови клонове;
Получаваш отговор на заявката си до минути;
Данните ти са напълно защитени – процесът по събиране на данни и подписване е сигурен и преминава през специални линкове и уникален код. И всичко това се случва дистанционно и съобразено изцяло с GDPR-правилата. Искаме да е лесно и затова с tbi bank не се налага да инсталираш допълнителни приложения за подпис или да се правят допълнителни регистрации;
Погасяваш вноската си, както ти е удобно онлайн/офлайн. Знаеш, ли че можеш да платиш месечната си вноска по 11 удобни начина, пазарувайки с tbi bank? А вече можеш да го направиш светкавично бързо отвсякъде през мобилното приложение tbi bank app.
С tbi bank покупките ти са защитени
Не пропускайте при покупка на вноски с tbi bank да добавиш застраховка „Защита на покупката и стоката“. Важно е! В случай на пълна повреда, кражба, грабеж или други неблагоприятни събития, съобразно посочените условия на нашия застраховател, той може да покрие частично или изцяло стойността на стоката.
Научи повече за защитата като се свържеш със служител на tbi на 0700 17 571 / *8242